Teslimat ve İade


Sevkiyat

Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler Elitev'in anlaşmalı olduğu kargo şirketine verilir.

Teslimat

Ürün/ürünler Elitev'in anlaşmalı olduğu kargo ile Müşteri'nin adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren en fazla 30 gündür. Müşteri'ye önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir.
 
Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı Müşteri Elitev'e herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, Müşteri'den başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Müşteri'nin yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Elitev sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine info@elitev.com.tr e-mail adresi kullanılmak sureti ile derhal bildirilmelidir.
 
Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı Müşteri'de vardır. Paket Müşteri tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Müşteri'de kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Elitev Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.